Rohanó élet

Sok minden változik az életben, de egy dolog állandó volt. Amint eldöntöttem, hogy foglalkozom a bloggal, biztos történt ezer olyan dolog, ami ezt a tervet keresztül húzta. Elgondolkoztam azon, hogy talán ideje lenne más hobbi után nézni, de (és ez kicsit banálisan fog csengeni) a szívem nem engedte, nagyon fájt, ha erre gondoltam. Azt mondják: az embernek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen. Tudjátok mit? Adok ennek a mondásnak egy esély és megpróbálom… nem is, inkább azt mondom, hogy megcsinálom!

Amiért külön hálás vagyok, hogy ennyi kihagyás után is vannak, akik nem mondtak le az oldalról, köszönöm, hogy itt vagytok velem!

🙂

26

Az előző bejegyzésben (amit ITT olvashattok) említettem már, hogy rengeteg dolog történt az életemben. A legnagyobb változás, hogy már nem vagyok diák, lediplomáztam. Leírni is szokatlan. Ezentúl nem csak a korom jelzi, hogy felnőtt vagyok, hanem a “státuszom” is. Egy korszaknak vége van. Régen azt hittem túláradó örömmel fogom fogadni azt a napot, mikor magam mögött hagyom az iskolapadot. Nem így lett. Kicsit megrémített. Bár már 3 éve házas vagyok és egy jó ideje dolgozom is, mindezek ellenére mindig ott volt az életemben, hogy én diák vagyok. Ez a része az életemnek kicsit engedélyt adott számomra, hogy kicsit gyereknek érezzem magam. Amikor megszűnt, az volt az első gondolatom: Úr Isten, mostantól ténylegesen úgy kell viselkednem, mint egy felnőtt. ÁÁÁÁÁÁÁ, nem akarom! Ezentúl én nem egy diák vagyok, aki suli mellett dolgozgat, hanem egy felnőtt, akinek van munkahelye, sok kötelezettsége, felelősséget kell vállalnom szavakért, tettekért, méghozzá komolyabb mértékben, mint eddig. Ezentúl nem vehetek diák bérletet, mindenhol teljes árujegyet kell váltanom. Hirtelen felkészületlennek éreztem magam arra, hogy felnőtt legyek. Nem rég még telefon betyárkodtunk a barátnőimmel, fociztunk az utcán, suliba jártunk, rettegtünk a dogák, majd vizsgák előtt, és ez most végleg múlt idő lett. Rájöttem, hogy hiányozni fog a vizsgaidőszak hajtása, a drukk, az adrenalin löket, a kutatások, házi doga pötyögések reggeltől estig, mikor csak ez körül forgott az agyam. Amitől szabadultam volna, most hiányzik.

FB_IMG_1491039337017

Hulla fáradtan (3 nap alatt sikerült aludni 10 órát), ahogy az látszik is… de annál nagyobb örömmel, két perccel a fotó után, leadtam a szakdogám…
A szakvizsga és védés előestéje… nos a hangulatom igencsak hullámzó volt… naa, jóó annyira azért nem… csak egy kicsit… de tény, hogy az utolsó pillanatig tanultam…

24

Szakvizsga és védés után néhány órával… rengeteg alvást kellett bepótolni

Miután kisiránkoztam magam, rájöttem, nem csak vége van valaminek, ez nem csak hátrányokkal járó változás, lemondás megszokott dolgokról. Kezdődik valami új. A szerep, ami most még kicsit furán áll, nagy rám és lötyög rajtam, arra vár, hogy belenőjek. Jöhetnek új célok valamint, amiket eddig elódáztam, mondván: a suli miatt nincs idő rájuk, most pótolhatom. Várnak új kihívások, más fajta gondok, amiket meg kell oldani.

Dolgozni jó! 🙂

Az élet folyamatosan változik. Mindig újabb és újabb szerepkörökben találjuk magunkat. Ezt nem mindig egyszerű feldolgozni, de nem is lehetetlen. Rájöttem (na, nem lesz valami nagy a felfedezés…), sokkal szebb és boldogabb lesz az életem, ha a pozitív dolgokra koncentrálok, ugyanis mindenben van jó. A korán kelésben, a drágább jegyben, a változásban. Az élet rohan. Megállítani nem lehet, fontos, hogy kiélvezzünk minden életszakaszt. Úgy gondolom ez a kulcs annak, mikor utoljára mondom: vége egy fejezetnek, örömmel gondolhassak vissza az éveimre.

Húúú, de elmerengős zárlat lett… de talán a lényeget értitek… 🙂

Nektek volt már olyan változás az életetekben, amit nehezebben dolgoztatok fel, vagy kicsit jobban szíven ütött titeket? Hogy lendültök túl ezeken? Van erre spéci módszer? 😀

Puszi: Bree

3

Ui.: Legközelebb (reméljük, nem két hónap múlva) egy csináld magad bejegyzést hozok számotokra. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

