Fonott az igazi

Mára egy hajas posztot hoztam. Mostanában ez a könnyen elkészíthető frizura a kedvencem. Mivel étteremben dolgozom, nem szeretek kiengedett hajjal lenni. Ezt a hajviseletet nagyon egyszerű elkészíteni, szuper tartós, akár 12 órán keresztül is ugyan olyan látványt nyújt, ami nekem külön fontos volt… 🙂

Róla lenne szó:

7

Elkészítés:

(1) Kifésültem a hajam, majd a fejtetőmön megtupíroztam egy pici, hogy legyen majd tartása. (2) Csináltam jobb oldalra egy választékot. (3) Elkezdtem befonni a választéktól holland fonással a hajam, oldalra haladva. Hogy középen szép legyen a hajam én csak az “arcom felőli oldalról” szoktam plusz tincset venni a fonáshoz (IDE kattintva láthattok erről egy szuper videót). 🙂  (4) Kb. a tarkóm közepéig fonok így a jobb illetve baloldalról is egy-egy copfot. (5) Kicsit fellazítom a fonásokat, elrendezem a fejtetőmön is a hajam, lakkal fixálom. (6) A lelógó fonásokat átvezetem a másik oldalra és feltűzöm.

El is készült a szép fonott frizura. 🙂

Szeretem ezt a frizurát, mert a hétköznapokban és kiemelt eseményeken is megállja a helyét, többféleképpen is variálható. 🙂

Próbáljátok ki, ha tetszett!

Puszi: Bree

Vélemény, hozzászólás?

