Anyáknapi csokor

Holnap anyák napja lesz. Ha valaki elfelejtett volna virágot venni, ne essen kétségbe. Ebben a bejegyzésben olyat mutatok, amit bármikor elkészíthettek otthon valamint nem hervad el.

Az ötletet az oviból szereztem, ahol a gyerekek ilyesmi virágokat festegettek, ekkor jött az isteni szikra… csináljunk ebből csokrot. Miről is beszélek pontosan?

Tojástartó virág

6.jpg

Mire lesz szükségünk?

  • Tojástartó
  • Olló
  • Ragasztó
  • Gyöngy
  • Festék&Ecset
  • Szivacs
  • Konzervdoboz

2

Mit csináljunk?

(1) Fogjuk meg a tojástartóinkat és vágjunk ki belőlük kisebb nagyobb virágokat. (2) Ezeket fessük be. (3) Ha megszáradt, hajtogassunk szét gémkapcsot (vagy fogjunk kb 6/7 cm-es drótot) és szúrjuk a virág közepébe.

8

(4) Bökdössük bele a virágokat a szivacsba. (5) A virág golyót (vagy, amilyen alakú lett a csokor) ragasszuk bele egy konzerv dobozba. (6) Fessük be a dobozt tetszőleges színűre. (7) Én a dobozt szalaggal is díszítettem. A csokrot gyönggyel és csillogó virágos hajtűvel igyekeztem feldobni.

3

Ha ezeken a lépéseken végig megyünk, készen is vagyunk. Nekem nem ment túl könnyen az elkészítés, bár nem volt teljesen letisztult a kép előttem, sok mindent változtattam az alapötletemen. Néhány jó tanács, amit megemlítenék, mielőtt valaki neki állna: (1) Sokkal könnyebb a 30 dbos tojástartóból virágot vágni (kicsit más a kialakítása). (2) Ha találunk olyan színű festéket, amit megálmodtunk, sokkal gyorsabb a festegetés, nekem nagyon sok időt elvett a szín keverés. (3) Ha lehetőségetek van rá, akril festéket használjatok (a konzerv doboz lefestésére mindenképp ezt javaslom). (4) Használjatok valami csillogósat is. Én nagyon nem szeretem a csili-vili cuccokat, de ez a csokor szuper matt lesz, kell egy kis ellen súly, ahhoz, hogy jól mutasson! 🙂

Ha tetszik az ötlet próbáljátok ki! 🙂

Megragadnám az alkalmat, hogy minden anyukának sok örömet és boldogságot kívánjak!

🙂

Jó kreatívkodást kívánok mindenkinek! 🙂

Puszi: Bree

9

Hozzászólás