883 napja

Nem rég múlt Valentin nap. Meglepődtem milyen kevés volt a szerelmes illetve az utálkozó poszt az üzenőfalamon, de bizony itt volt, ünnepeltünk és tova is szállt. Mi a párommal nem szoktunk nagy hűhót csapni körülötte, meghitt ebéd/vacsi, szimbolikus ajándék (nem bonbon, plüssmaci kombó 😉  ).  Tudom, hogy ez a nap a Szerelmesek ünnepeként terjedt el, de ekkor van a Házasság világnapja (is), így mi inkább ezt ünnepeltük. Ezen a jeles napon voltunk 883 napja  házasok (2 éve és pontosan 5 hónapja hangzott el az a bizonyos igen…) . Jóóó tudom ez nem egy szuper kerek szám… na majd július 10.-én az 1000 érdekesebb lesz… 🙂

Ezután a felvezető után talán nem is fog olyan elkésettnek tűnni ez a poszt. Mivel Valentin napra már nem lehet elkészíteni azokat a kis meglepiket, amiket mutatni fogok (legalább is idén már biztosan nem),  nem kell elcsüggedni, van bőven ünnep nap az életünkben. 😀

Én szeretem a személyes, inkább eszmei értékkel bíró ajándékokat, így a hozzám közelállóknak is inkább ilyesmiket szoktam adni… Most mi készült? Mutatom! 🙂

1.Képek a kötélen…

Pinteresten találtam az ötletet és egyből beleszerettem.

Kell egy üres képkeret, csipeszek, fotók, egy kis fonál, ragasztó, s máris neki veselkedhetnünk az alkotásnak.

Kép1

(1) Doboz tető széleit vágjuk le, így megkapjuk a keret gerincét (4db tetszőleges hosszúságú csíkra lesz szükség). (2) Papírból vágjunk ki sávokat, amikkel, be fogjuk fedni a kartont (ezeket a papír szeleteket cifrázhatjuk nyugodt szívvel). (3) Ha nem alapból olyan színű papírra dolgoztunk, amilyenre színre a keretet szeretnénk, fessük be (én két színnel dolgoztam: egy aranyos, kicsit rózsaszínes, csillogó körömlakkot és egy matt, halványlila akril festéket használtam). (4) Illesszük össze a keretet, ragasztóval rögzítsük. (5) A keretre erősítsünk tetszőleges színű fonalat/vékonyabb csipkét. (6) Ezután csipesszel rakjuk fel a fotókat.

Kép4

Ha valakinek ez túl macerás, lehet egyszerűsíteni. Kész képkeretet, vagy parafatáblát használunk, akkor csak festeni, fonalat felhelyezni kell. 🙂

2.Emléktábla

Ez nagyon hasonlít az előzőre. Szuper egyszerű elkészíteni.

Szükséges:

  • parafa tábla
  • rajzszög
  • fotók, emléklapok stb…

A fentebb felsorolt emlékeket helyezzük tetszőleges alakzatban a táblára és,- igazság szerint,- készen is vagyunk. Mint írtam, szuper gyors és egyszerű ajándék. Nálunk nagy sikere volt ugyan is az emléklap, amit esküvőnkre kaptunk illetve a képeink egy részének nem volt helyük a lakásban, csak rakosgattuk egyik helyről a másikra, így egy részben ez a megoldás volt válasz erre problémára.

Kép2Kép5

3.Képek a falon

Ahogy a 3. aji címén is látjátok, roppant “kreatív” az ötlet. Egy dolog teszi különlegesebbé, a tálalás. Helyezzetek érdekes hátteret a képek mögé, s máris izgalmasabb lesz a látvány. Nálunk ez így valósult meg:

Kép3

Ez volt a másik fele a 2. pontban említett probléma megoldásának. Hogyan/miként/miért került ez a virágos cucc a falra? IDE kattintva láthatjátok a választ a kérdésre.

Ha valamelyik ötlet megtetszett, próbáljátok ki!! 🙂

Jó kreatívkodást Mindenkinek! 🙂

Puszi: Bree

10

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

