Elferdítve

Múlthéten kipróbáltam egy frizurát, amit egy koreai sorozatban láttam. Nem nagy szám, mégis nagy sikert aratott egy kínai üzletben… az eladó hölgy teljesen belehabarodott, s hangot is adott ennek… nagy hangot… így visszagondolva humoros szitu volt, de ott nagyon cikinek éltem meg, de jól is esett egyben… a néni elérte, hogy a jelenlévő vásárlók és eladók mind megdicsérjék… 🙂

Ezért gondoltam megosztom veletek is, hátha hasonló élményeket szereztek, ha elkészítitek.

Majdnem ugyan úgy kell csinálni, mint a sima, mezei kontyot… csak az számomra kezdett picit uncsi lenni…

5

Nem kell mást tennünk, mint a hajunkat átfésülni a fejünk egyik oldalára. A fülünk felett picivel összefogni, megtekerni, s konttyá alakítani.

2

Mivel a hajam különböző méretű, csattal rögzítenem kellett, persze ennél diszkrétebb módon is meg lehet oldani ezt a problémát (ne látsszon a csat… 🙂 )… de ez részlet kérdés…

Nem csináltunk semmi szuper nagy varázslatot, mégis, teljesen más képet kapunk, ha így kontyoljuk fel a hajunkat. Az elkészítése kb 0,5 percet vesz igénybe, rövidebb hajból is megformálható, nem csak hosszúból… és szerintem roppant aranyos… 😀

3

1

Próbáljátok ki, ha tetszett!! 🙂

Puszi: Bree

4

Hozzászólás